HWwonen

Klachten over HW Wonen

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening of onze medewerkers? Meld dan uw klacht bij ons. Alleen dan kunnen wij namelijk op zoek gaan naar een mogelijke oplossing.

Meld uw klacht online

Meld uw klacht via het digitale formulier onder aan deze pagina.

En verder?

Binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw klacht, ontvangt u een schriftelijke bevestiging waarin staat wie binnen onze organisatie uw klacht in behandeling heeft genomen. Binnen 10 werkdagen na de bevestiging proberen wij het probleem op te lossen. U ontvangt opnieuw een brief waarin wordt uitgelegd hoe de klacht voor u wordt verholpen. Hebben wij meer tijd nodig om een oplossing te vinden, dan hoort u dat uiteraard op tijd.

Niet tevreden met de uitkomst?

Hebt u uw klacht gemeld en bent u niet tevreden met de uitkomst of de door ons aangeboden oplossing? Dan kunt u de Klachten Advies Commissie inschakelen.

Kunt u uw klacht niet digitaal aan ons melden? Stuur dan een brief onder vermelding van 'Melding Klacht' naar HW Wonen, postbus 1502, 3260 BA in Oud-Beijerland of stuur ons een e-mail onder vermelding van 'Melding Klacht' naar klachten@hwwonen.nl of neem telefonisch contact op met onze afdeling Bestuurszaken via (0186) 899 912. Geef altijd duidelijk aan waar de klacht over gaat, met wie u hebt gesproken en welke stappen u zelf hebt ondernomen om de klacht te verhelpen.

Hebt u een klacht over de dienstverlening van HW Wonen? Vult u dan het onderstaande formulier in.

Upload Max. 5Mb. Alleen bestanden toegestaan.

Om te zorgen dat het formulier naar ons wordt gestuurd en wij geen ongewenste e-mail ontvangen, vragen wij u bij het verschijnen van de tekst “Ik ben geen robot” het hokje aan te vinken.

Verschijnt er iets anders (een spelletje of foto’s) klik deze dan alstublieft aan. Bedankt!