Klacht melden over HW Wonen

Ben je niet tevreden over onze dienstverlening of onze medewerkers? Meld dan je klacht via het online Klachtenformulier op deze pagina. Samen gaan wij op zoek naar een passende oplossing.

Binnen 2 werkdagen na ontvangst van de klacht ontvang je een schriftelijke bevestiging waarin staat wie binnen onze organisatie de klacht in behandeling heeft genomen. Binnen 10 werkdagen ontvang je opnieuw een e-mail waarin wordt uitgelegd of we de klacht kunnen verhelpen en hoe we dit doen. Hebben wij meer tijd nodig om een oplossing te vinden, dan hoor je dat uiteraard op tijd.

Niet tevreden met de uitkomst?

Heb je een klacht bij ons gemeld, maar ben je niet tevreden met de uitkomst? Dan kun je contact opnemen met de Klachten Advies Commissie. De Klachten Advies Commissie is een officiële commissie. Deze commissie is onafhankelijk. Dit betekent dat zij zonder invloed van onze organisatie en/of medewerkers, de klacht én hoe deze is afgehandeld beoordeelt. Dit gebeurt met alle informatie van zowel jou als ons. Na de beoordeling laat zij aan zowel jou als ons weten wat zij vindt dat er moet gebeuren om de klacht op te lossen (de uitspraak).  Dit is altijd op basis van de feiten. Wat zij bepalen dat er moet gebeuren, is voor zowel jou als ons iets waaraan wij ons moeten houden (een zwaarwegende uitspraak). Op de pagina Klachten Advies Commissie vind je meer informatie.

 

Is er iets kapot in je woning?

Geef je reparatie dan aan ons door via de pagina Reparatie melden.

 

Klachtenformulier
Meld je klacht over HW Wonen
Meer over...
Reparatie melden Bezwaar maken tegen de huurverhoging