Klacht of compliment melden over HW Wonen

Wij werken hard aan het verbeteren van onze dienstverlening. Ben je tevreden over een ervaring met ons, één van onze medewerkers of de aannemers? We horen graag wat goed gaat, zodat we dit kunnen blijven doen! Een compliment meld je hier.

Ben je niet tevreden over onze dienstverlening of onze medewerkers? Meld dan je klacht via het online klachtenformulier. Samen gaan wij op zoek naar een passende oplossing.

Binnen 2 werkdagen ontvang je een schriftelijke bevestiging dat we je klacht in behandeling nemen. Binnen 10 werkdagen laten we je weten of je klacht terecht is en waarom wij dit vinden. Hebben wij meer tijd nodig om onderzoek naar je klacht te doen, dan hoor je dit ook van ons.

Niet tevreden met de uitkomst?

Heb je een klacht bij ons gemeld, maar beoordelen we die als onterecht  en ben je het daar niet mee eens? Dan kun je contact opnemen met de Klachten Advies Commissie. De Klachten Advies Commissie is een onafhankelijke commissie. Op de pagina Klachten Advies Commissie vind je meer informatie.

Klachtenformulier
Meld je klacht over HW Wonen
Meer over...
Reparatie melden Bezwaar maken tegen de huurverhoging