HWwonen

Reparatieverzoek melden

Is er iets kapot in uw woning? En bent u niet zelf verantwoordelijk voor de reparatie? Neemt u dan contact met ons op.

Een reparatieverzoek melden

U kunt een reparatieverzoek heel eenvoudig, 24 uur per dag, 7 dagen in de week zelf online indienen. Het voordeel is dat u direct een afspraak inplant met de aannemer. Hiervoor maakt u gebruik van Mijn HW Wonen. Hebt u geen toegang tot het internet of komt u er zelf niet uit? Van maandag tot en met vragen kunt u ons voor vragen over een reparatieverzoeken bereiken tussen 8 en 12 uur via 0186-899 899.

Glasbreuk

Hebt u een glasbreuk en hebt u een glasverzekering bij ons afgesloten? U kunt direct contact opnemen met Den Hartog Glas uit Oud-Beijerland via het telefoonnummer (0186) 612 815.

Verstoppingen

Is er in uw woning een verstopping van het toilet, de wastafel, de gootsteen, de douche, de wasmachineafvoer of de hemelwaterafvoer? Dan neemt u als huurder rechtstreeks contact op met TOS via 0900-899 8833.

CV-storingen

Een cv-storing meldt u zelf. U doet dit aan de betreffende installateur die vermeld staat op de sticker op uw cv-ketel. Is het voor u niet duidelijk met welke installateur u contact moet opnemen? Neemt u dan contact met ons op via (0186) 899 899.