HWwonen

Mijn HW Wonen

Meest gestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen over Mijn HW Wonen. Staat uw antwoord er niet bij? Neemt u dan contact met ons op.

Kan ik zelf een huurderscode aanvragen?
Ja, dat kan. Via Mijn HW Wonen kunt u een code aanvragen. Wij ontvangen uw aanvraag per e-mail en sturen u uw huurderscode per post toe.

Ik heb vandaag mijn huur betaald, maar het is nog niet zichtbaar, klopt dat?
Ja, de betalingsgegevens worden de volgende werkdag verwerkt.

Mijn woningwaardering gegevens kloppen niet. Hoe kan dit?
Neemt u contact met ons op.

Kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen of aanvullen?
Ja, dat kan. De eerste keer dat u zich geregistreerd hebt, krijgt u de mogelijkheid uw persoonlijke gegevens te controleren en eventueel te wijzigen of aan te vullen. Nadat u uw gegevens hebt gecontroleerd kunt u uw persoonlijke pagina benaderen.

Zijn mijn gegevens goed beveiligd?
Om in te kunnen loggen op uw pagina is er een gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Zonder deze gegevens kunt u niet inloggen. Uw gegevens kunnen dus ook niet door een ander benaderd worden zonder login gegevens.